Kädenvääntöläiset lahjoittivat minulle tällaisen tunnustuksen, KIITOSTA VAAN PALJON! 7 juttua pitäisi siis itsestään paljastaa ja laittaa tunnustus myös eteenpäin. Paljastellut olen kerran aiemminkin, joten uusia paljastuksia oli haasteellista keksiä. Tässä nyt kuitenkin jotain:

1. En juo kahvia, käytä voita/ margariinia leivällä saatikka syö suklaata.

2. Olen hiukan päälle puolitoista metriä pitkä (lyhyt). Jos joku kysyy niin 155. Niin varmaan.. sulka päässä ja sukat jalassa.

3. Pituudestani (lyhyydestäni) johtuen (näin ainakin oletan) minua luullaan huomattavasti nuoremmaksi. Olen siis jo päälle kolmekymppinen. Joudun säännöllisesti vilauttelemaan henkkareita Alkossa, baarissa, K-18 elokuvissa.. Ei ole montakaan vuotta, kun menin junassa lastenlipulla. Itse sitä ehdottivat ja jotenkin tuli nyökättyä myöntävästi: Jep, olen 16-vuotias!

4. Lapsena ruoka ei maistunut. Istuin ruokapöydässä varmaan tunnin, kun muut olivat jo häipyneet. Jostain syystä en jaksanut kapinoida vastaan, vaan piilotin ruoat huoneeseeni tai syötin ne salaa pihalla koirillemme. Molemmista jäin kiinni.

5. Rakastan ruokakaupassa käymistä. Ja tuohon pitää lisätä YKSIN. Silloin saa rauhassa hypistellä uutuuksia ja vertailla kuitupitoisuuksia ja kilohintoja.

6. Olen viimeiset 20 vuotta ollut maakilpikonna Epun omistaja. Olemme arviolta samanikäisiä tyttösiä.

7. Muutan lähiaikoina "uuteen" asuntoon ja uuteen kaupunkiin (en kuitenkaan Uuteenkaupunkiin). Saan myös uuden työpaikan. Miestä en ole kuitenkaan vaihtamassa.

Koska niin monella tunnustus on jo käynyt, päätin jättää jakamisen väliin. Hienoja blogeja toki löytyy pilvin pimein.